Cheile maşinilor de lux trec mai întâi prin mâna femeilor
Autor:
Bogdan Alecu
02.03.2015
Cele mai prestigioase mărci auto prezente oficial pe piaţa locală sunt conduse de femei, acestea controlând direct vânzări anuale de zeci de milioane de euro ale unor mărci precum Ferrari, Bentley, Lamborghini sau Maserati, dar şi Nissan, Seat sau Toyota.
Camelia Bazac este unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de lux, ea lansând alături de Ion Bazac Ferrari pe piaţa locală, prin compania Forza Rossa, în 2007, fiind primul brand de superlux lansat oficial în România. Vânzările anuale ale importatorului sunt de aproximativ 30 de maşini, toate de peste 200.000 de euro.
Din 2013, Mihaela Tudorică a preluat funcţia de brand manager Bentley şi Lamborghini în cadrul Porsche Inter Auto. Anul trecut, prin intermediul dealerului de la Bucureşti s-au vândut zece automobile Bentley şi trei Lamborghini. Cifrele mici de vânzări ascund cifre mari legate de preţul acestor automobile pentru care unii clienţi decid să facă achiziţia chiar şi după un an de la prima intrare în showroomul unei astfel de mărci. Cel mai scump Bentley vândut anul trecut de Porsche Inter Auto este o limuzină Flying Spur V8, de aproape 250.000 de euro cu TVA.