Farmec Cluj a investit 10 milioane de lei în producţie

Autor: Cristina Roşca 03.03.2015
Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca a investit anul trecut 10 mil. lei în retehnologizarea unor linii de producţie, în eficientizare şi în lansarea de noi produse, iar acest lucru s-a reflectat şi în cifra de afaceri, care a crescut cu circa 10%, până la 152 mil. lei. „Investiţii totale în valoare de peste 10 mil. lei în  modernizarea laboratoarelor companiei şi retehnologizarea unor linii de producţie ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar şi să eficientizăm substanţial procesul de fabricaţie”, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec. Un alt motor de creştere l-au reprezentat cele două magazine sub brand propriu deschise de Farmec în Grecia în parteneriat cu companii locale. În ceea ce priveşte estimările pentru acest an, Farmec vrea o creştere similară celei din ultimii ani când, în pofida crizei şi a scăderii consumului, businessul s-a aflat pe un trend ascendent. Farmec este singurul producător român aflat în top zece cei mai importanţi jucători pe piaţa de cosmetice.