Vola.ro ţinteşte afaceri cu 50% mai mari anul acesta
Autor:
Ioana Nita
04.03.2015
Agenţia de turism online Vola.ro ţinteşte anul acesta creşterea afacerilor cu circa 50%, dat fiind că va accelera investiţiile în promovare şi marketing cu ajutorul fondurilor obţinute prin intrarea în acţionariat a companiei de private equity şi venture capital 3TS Capital Partners. Anul trecut, Vola.ro a înregistrat venituri de 122,3 mil. lei, în creştere cu aproape 15% faţă de 2013.
„În 2015 ţintim o creştere de 50% a cifrei de afaceri. Vrem să accelerăm investiţiile în marketing, al căror impact se va resimţi în vânzări, la care se adaugă creşterea organică pe care o are compania, precum şi creşterea pieţei online”, a declarat pentru ZF Daniel Truică, managing partner şi acţionar în cadrul Vola.ro. Compania are în plan să mărească echipa cu încă 15 persoane. În prezent Vola.ro are 61 de salariaţi, numărul mediu de angajaţi fiind de 48 anul trecut. La sfârşitul săptămânii trecute, compania de administrare a fondurilor de private equity şi venture capital 3TS Capital Partners a anunţat că a intrat, printr-o investiţie de 5 milioane de euro, în acţionariatul Vola.ro şi Fru.pl, agenţiile de turism online cu operaţiuni în România, respectiv Polonia, în care Daniel Truică este acţionar. Tranzacţia a fost încheiată luna trecută între Interactive Travel Holdings (ITH) şi investitorul 3TS Capital Partners. ITH este vehiculul creat special pentru realizarea tranzacţiei, astfel că acesta este unic acţionar în cadrul Vola.ro şi Fru.pl, a explicat Truică.
El şi partenerii săi polonezi alături de care a fondat Vola.ro au rămas în continuare acţionari în cele două companii, aceştia având acţiuni în cadrul ITH, alături de fondul de investiţii 3TS Capital Partners. Truică nu a vrut să ofere detalii cu privire la noua structură a acţionariatului din cadrul Vola.ro şi Fru.pl, însă a menţionat că 3TS Capital Partners este acţionar minoritar.