Noua generaţie de antreprenoare: 11.000 de femei au intrat anul trecut în business

Autor: Mădălina Dediu Panaete 03.03.2015

Mai mult de 11.000 de reprezentante ale sexului frumos au intrat anul trecut în business, astfel că numărul de femei-acţionar în companiile din România a ajuns la aproape 420.000, arată o analiză a ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului. În ultimii ani, numărul femeilor care au decis să intre în lumea afacerilor a crescut, exemple sunt şi antreprenoarele care au venit de-a lungul timpului să-şi spună poveştile de business în cadrul emisiunii ZF Live.

Roxana Pănţuroiu şi Ana Radu, două tinere care au studiat în SUA, s-au întors în România unde au lansat Juiceit, un brand de sucuri naturale detoxifiante. Şi Camelia Sas împreună cu Roxana Murgu au înfiinţat Band of Creators – o afacere care promovează produsele designerilor români şi le intermediază vânzarea. Pe de altă parte, Carmen Dascălu a intrat singură în afaceri şi a lansat magazinul online de modă Carmencita, care are venituri de 150.000 de euro.