Copilul minune al telefoanelor mobile din România vrea să vândă 1,5 milioane de terminale, în creştere cu 50%
Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează sub brandul propriu Allview telefoane, tablete şi alte gadgeturi, estimează pentru acest an o creştere cu 50% a numărului de echipamente vândute, la 1,5 milioane de unităţi, evoluţie care va fi generată şi de o dublare a ponderii în business a afacerilor internaţionale.
„Vânzările internaţionale reprezintă acum aproximativ 10% din businessul Allview. Ponderea internaţionalului va creşte în acest an, sperăm să se dubleze datorită faptului că am deschis Allview Electronics Polonia”, a declarat pentru ZF Lucian Peticilă, director general şi acţionar majoritar al Visual Fan.
Firma braşoveană a deschis în luna septembrie a anului trecut o companie în Polonia, Allview Electronics, pentru care în prezent lucrează zece persoane. „Am ales Polonia pentru că este un alt hub al Europei de Est. În Europa de Est sunt două huburi - este România cu ţările de jos şi este Polonia cu ţările de sus. Sunt două huburi care se completează în conformitate cu planul nostru de a acoperi întreaga Europă Centrală şi de Est.“ Biroul din Polonia gestionează mai multe activităţi, inclusiv certificarea produselor Allview pentru vânzarea în ţările din regiune, a explicat şeful companiei.