Allview estimează vânzări de 1,5 milioane unităţi în acest an, în creştere cu 50%

Autor: Adrian Seceleanu 06.03.2015

Visual Fan, compania braşoveană care deţine brandul Allview, ţinteşte pentru anul în curs creşterea cu 50% a vânzărilor de telefoane mobile, tablete şi alte gadgeturi, şi mizează pe du­blarea ponderii în business a afacerilor inter­naţionale.  

„Vânzările internaţionale repre­zintă acum aproximativ 10% din businessul Allview. Ponderea interna­ţionalului va creşte în acest an, sperăm să se dubleze datorită faptului că am deschis Allview Electronics Polonia“, a declarat pentru ZF Lucian Peticilă, director general şi acţionar majoritar al Visual Fan. El nu a dat însă detalii des­pre cifra de afaceri obţinută anul trecut, însă aceasta este posibil să fi depăşit 60 mil. euro. Afacerile Visual Fan au crescut spectaculos în ultimii ani, profitând de explozia înregistrată de piaţa de smartphone-uri şi tablete, unde a ajuns să se bată cu brandurile de top. În 2013, compania a avut venituri de 29 mil. euro, comparativ cu 2011, când ci­fra de afaceri se situa la doar 2,1 mil. euro. În prezent, Allview este numărul doi pe piaţa de smartphone-uri din România, după gigantul Samsung.