După investiţia de la Catalyst, românii de la Simartis au luat oameni de vânzări din India până în Germania şi Turcia

Autor: Adrian Seceleanu 09.03.2015
Simartis, un furnizor local de soluţii pentru operatorii de telefonie mobilă concentrat în principal pe zona de mobile marketing, şi-a recrutat o forţă de vânzări internaţională după investiţia primită în urmă cu un an de la fondul Catalyst şi este acum aproape de a semna contracte cu noi operatori de telecom.
 
„Obiectivul nostru în primul an după ce am primit investiţia a fost să angajăm oamenii de vânzări pe care îi doream şi ne-am atins această ţintă în mare parte - mai avem de recrutat oameni pentru America Latină şi Africa. Am recrutat 6 oameni noi de vânzări. Avem angajaţi acum în Marea Britanie, Germania, Turcia şi India”, a declarat pentru ZF Alexandru Voiculescu, fondator şi vicepreşedinte al companiei.
 
Fondul de private equity Catalyst, care este administrat de firma de investiţii 3TS Capital Partners, a preluat 23% din acţiu­nile Simartis în martie 2014, în cadrul unei tranzacţii estimate pe piaţă la 1 mil. euro.
 
Unul dintre motivele pentru care Simartis avea nevoie de investiţie era şi acela că firma nu reuşea să susţină re­cruta­rea şi gestionarea forţei de vânzări. „Este o re­sursă practic extrem de scumpă, spe­ciali­zată şi pe care garantat nu ai cum să o găseşti în România, nu neapărat ca ex­pertiză, ci ca acces la domeniul B2B în care activăm noi. Noi avem nevoie de oa­me­ni experimentaţi în zona B2B de telecom. Pro­blema domeniului în care activăm este că perioada, ciclul de vânzare este între şase luni şi un an minimum. Aceasta era şi pro­ble­ma pentru care aveam nevoie de o inves­tiţie pentru că aveam nevoie să susţinem oame­nii până când ei începeau să producă.