2Parale a intermediat vânzări online de 1,7 mil. lei în perioada 1-8 martie

Autor: Ioana Nita 12.03.2015

Agenţia de marketing afiliat 2Parale a intermediat peste 8.300 de vânzări în mediul online, în valoare de 1,7 milioane lei în perioada 1-8 martie, cu 60% mai mult faţă de acelaşi interval de anul trecut. În săptămâna 1-8 martie au fost înregistrate peste 685.000 de clicuri, cu o rată de conversie de 1,21%, în creştere faţă de perioada similară a anului 2014. Valorea medie a unei comenzi online în acest interval a fost de 200 lei (TVA inclusă) – nivel similar cu cel înregistrat în 2014.

Vânzările au înregistrat un ritm constant de creştere în toată perioada menţionată, cu un vârf atins în data de 4 martie, când au fost realizate 1.176 de vânzări online. Cele mai vândute produse în mediul online în perioada 1-8 martie au fost cărţilor şi materialelor didactice, iar printre cele mai căutate produse pe Google au fost florile, mărţişoarele.

În 2014, 2Parale a înregistrat o cifră de afaceri de 6.9 milioane de lei, în creştere cu 40% faţă de anul precedent. În prezent, 2Parale are o comunitate de 38.000 de afiliaţi şi un portofoliu de peste 430 de clienţi. Printre clienţii 2Parale se numără companii şi branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria etc.