Silvian Cenţiu, CEO Transiris: Oamenii noştri ştiu şi software, şi marketing, este o combinaţie unică pe piaţă

Autor: Roxana Rosu 16.03.2015

Societatea trece în prezent prin­tr-o industrializare a marketingului, la fel cum s-a întâmplat în urmă cu un secol cu manufactura, cu banda de asamblaj, şi ceea ce vedem acum este o schim­bare a modului în care conver­săm, o adaptare şi focusare a mesajului la receptor, a declarat la ZF Live  Silvian Cenţiu, CEO al Transiris, companie care oferă soluţii de automatizare a campaniilor de marketing („marketing automation“).

„De exemplu, vrei să inviţi oameni la o petrecere. Unuia îi spui că o să fie mâncare bună, pe altul îl atragi că vine alt vecin, altul e interesat de muzică şi tot aşa. La fel e şi în marketing“, a explicat  Silvian Cenţiu.

El a plecat din România în 1988 şi a stat trei ani în Austria, ajungând apoi în SUA. A lucrat la Oracle, a studiat la Stan­ford, de unde are un master în educaţie, şi a fondat Transiris în urmă cu trei ani. Primul mare client a fost Cisco.