Video ZF Live. Proprietar LogoPrint & LogoSigns: În Times Square toate reclamele sunt cu leduri; la noi lumea încă foloseşte neoane

Ziarul Financiar 16.03.2015

Piaţa de publicitate s-a modificat în ultimii ani, printurile au început să scadă, în timp ce piaţa de online creşte, a spus luni la ZF Live Florin Furdui, antreprenor, LogoPrint & LogoSigns.

„Flyerele scad şi oamenii preferă promovarea pe internet. Ne-am optimizat costurile foarte mult. Am învăţat în criză să calculez foarte bine cheltuielile. În România, la reclamele outdoor încă se foloseşte vechea tehnologie, cu neoane. Încercăm să convingem clienţii să aleagă ledurile, care înseamnă o economie de 70% la curent şi sunt mai ecologice. In Time Square aşa sunt, la noi abia acum începe să se dezvolte acest segment”, explică Baciu.

Cea mai mare reclamă realizată de LogoPrint & LogoSigns are 70 de metri şi a fost amplasată pe un mall de mobilă din zona Ghencea. Preţul contractului a fsot de 7000 de euro, fără TVA.