H&M România deschide un nou magazin în România. La câte locaţii a ajuns reţeaua

Autor: Ana Maria Petcana 19.03.2015

Magazinul are o suprafaţă de vânzare de peste 2.400 metri pătraţi şi va cuprinde colecţiile pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii.

"Pe 27 martie inaugurăm cel de-al doilea magazin al nostru din Braşov, care prin suprafaţa generoasă de vânzare se impune ca unul dintre cele mai mari magazine ale noastre din ţară. Este un pas important în dezvoltarea naţională a companiei noastre, cu atât mai mult cu cât ne apropiem, în doar patru ani de prezenţă în România, de 40 de magazine", a declarat, într-un comunicat, Ralf Wein, Country Manager H&M România.

În anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, vânzările H&M România au crescut cu 43% , la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro), după ce compania a deschis 10 magazine în această perioadă. Vânzările includ TVA. În lei, H&M România a raportat o creştere de 37%.

H&M va lansa în acest an în România magazinul online.

Compania a fost fondată în Suedia în 1947 şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are 3.511 magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.