Dedeman a închis anul cu afaceri de 767 mil. €, în creştere cu 26%

Autor: Cristi Moga 23.03.2015

Retailerul de bricolaj Dedeman, cea mai mare companie cu acţionariat privat românesc, a ajuns anul trecut la afaceri de 767 de milioane de euro, în creştere cu 26% faţă de 2013, iar Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al companiei, începe să creadă în atingerea pra­gului de un miliard de euro în dreptul vânzărilor.

„Anul trecut am realizat o cifră de afaceri de 3,412 miliarde de lei, echivalentul a 767 de milioane de euro. Creşterea de circa 26% a fost surprinzătoare şi pentru noi şi a fost determinată de magazinele noi (patru unităţi - n.red.), de maturizarea unită­ţilor deschise în anii precedenţi, dar şi de evoluţia vânzărilor în termeni comparabil (like for like -n.red.). Toto­dată, cred că au început să se vadă roadele eforturilor de combatere a evaziunii fiscale din zona materialelor de construcţii“, a declarat Pavăl într-un interviu pentru ZF.

WikiZF: Profilul companiei Dedeman

Compania cu sediul în Bacău are o reţea naţională de 40 de magazine, iar în acest an vor mai fi deschise alte patru unităţi, prima inaugurare fiind programată pe bulevardul Pallady din Bucureşti. Compania şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri de 8%, spre 830 mil. euro.

„Dacă altădată n-aş fi putut crede că putem atinge pragul de un miliard de euro, acum cred că în viitor vom depăşi această barieră“, a mai spus Pavăl.

Citiţi interviul integral cu Dragoş Pavăl în numărul următor al revistei Business Construct