H&M intră în luptă cu Zara în online

Autor: Cristina Rosca 27.03.2015
Retailerul suedez H&M, prezent pe piaţa locală din primăvara lui 2011, când a deschis primele magazine în Bucureşti, a intrat începând de ieri şi pe online, deschizând magazinul virtual pentru piaţa locală. H&M intră pe online la circa un an distanţă de concurenţii de la Zara, parte a grupului spaniol Inditex. Spaniolii au deschis anul trecut în România magazine online pentru mai multe dintre brandurile din grup. Cele două grupuri vor concura astfel atât în online, cât şi în offline. Magazinul online al H&M va vinde pe lângă produse de modă şi de casă, care se găsesc local şi în offline, şi produse cosmetice. Deşi produsele vor avea aceleaşi preţuri ca în magazin, vor exista şi oferte exclusive în online.
 
„Este un pas important în ceea ce priveşte dezvoltarea ofertelor şi extinderea prezenţei H&M România pe mai multe canale de vânzare (...)“, spune Ralf Wein, country manager al H&M România.
 
Livrarea va fi gratuită până pe 19 aprilie, iar pentru comenzile ulterioare reprezentanţii H&M au precizat că preţul va fi de 16,9 lei. Ei nu au oferit ţinte de vânzări pentru magazinul online.
 
Suedezii au intrat pe piaţa locală în urmă cu patru ani, după mai mulţi ani de tatonări. De altfel, retailerul a fost ultimul nume mare intrat, în contextul în care suedezii de la Inditex au venit în 2004 în franciză şi trei ani mai târziu şi-au făcut intrarea direct.