Creşterea bonusurilor de vânzări odată cu creşterea ţintelor este eficientă doar pe termen scurt

Autor: Roxana Rosu 07.04.2015

Piaţa de training este dominată în prezent de cursurile de bază, cum sunt cele de vân­zări sau de management, a­vând în vedere că fir­mele trec printr-o perioa­dă de rea­şezare după ieşirea din criză, în care trebuie să ac­tua­lizeze metodele de vân­zări şi să crească nivelul de implicare a anga­jaţilor, este de părere Ioana Pielescu, ma­nag­ing partner la firma de training şi coaching Qipa.

„S-a făcut business înainte de criză, apoi a fost nebunia crizei şi acum ne resetăm. Şi mulţi descoperă că nu mai ştiu cum să vândă, că oamenii au întrebări tot mai sofisticate şi sunt mai informaţi. În plus, firmele încep să se preocupe de faptul că nivelul de implicare al angajaţilor e foarte scăzut, sub 20% cred eu“, a spus Ioana Pielescu la emisiunea online de business ZF Live.

Preţul unui curs de training clasic este de 1.500 euro pe zi, oferta QIPA incluzând şi un produs mai complex, QsimPharma, o simu­lare de business care le permite firmelor din industria farmaceutică să estimeze anumite rezultate de vânzări în funcţie de indica­tori de afaceri reali. Costul acestei simu­lări de business este de 5.500 euro, pe o du­rată de două zile şi un număr maxim de 12 cursanţi. Produsul a fost exportat şi în Spa­nia, unde preţul a urcat uşor, la 7000 euro.