2Parale: În T1 au crescut cel mai mult vânzările online de bilete de avion şi de cosmetice

Autor: Ioana Nita 09.04.2015

În primele trei luni ale acestui an, românii au achiziţionat în mediul online mai multe cosmetice şi bilete de avion, produsele din categoriile IT&C, fashion, home&deco şi cărţi menţinându-se de asemenea în topul preferinţelor, potrivit datelor agenţiei de marketing afiliat 2Parale.

„Valoarea vânzărilor generate prin intermediul platformei a fost de 18,5 milioane lei, dublu faţă de anul trecut“, a declarat Dorin Boerescu, CEO al agenţiei 2Parale.

Numărul de vânzări înregistrate în cadrul platformei a crescut de asemenea în primul trimestru al acestui an cu 70% faţă de aceeaşi perioadă din 2014, la 102.500.

Valoarea medie a unei achiziţii online realizată prin intermediul 2Parale a rămas constantă în T1 2015 şi se ridică la 161 de lei fără TVA, în timp ce valoarea celui mai mare comision înregistrat de un afiliat al 2Parale în primele trei luni ale anului 2015 a crescut cu 25% faţă de perioada similară a anului 2014.

În perioada ianuarie-martie 2015, veniturile 2Parale au crescut cu 35%, la 2,15 milioane lei, iar numărul de clienţi adăugaţi în portofoliu s-a situat la peste 114 magazine online. În prezent, 2Parale are o comunitate de 38.800 de afiliaţi şi un portofoliu de peste 450 de clienţi. Printre clienţii 2Parale se numără companii şi branduri ca Avon, Carrefour, Elefant.ro, evoMAG, F64, miniPRIX, Nemira, Regina Maria, Vola etc.