evomag.ro: Comerţul electronic creşte pentru că românii s-au obişnuit să cumpere online
De reducerea TVA la produsele alimentare vor profita şi retailerii din celelalte industrii, pentru că utilizatorii vor avea mai mulţi bani.
Unul dintre cele mai mari motoare de creştere pentru piaţa locală de comerţ electronic îl reprezintă faptul că utilizatorii s-au obşnuit să facă achiziţii online, astfel că numărul de tranzacţii creşte, iar valoarea acestora este mai mică.
„La evomag.ro am observat o scădere a valorii comenzilor, dar a crescut foarte mult numărul acestora. Clienţii au devenit cumpărători «normali», «obişnuiţi» de online, achiziţiile de pe internet nu mai sunt pentru ei o excepţie. Ei nu mai spun: hai să încerc să cumpăr online de data asta. Creşterea de aici vine, pentru că baza de clienţi nu a avansat la fel de repede ca numărul de comenzi”, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, acţionar principal şi CEO al companiei Evolution Prest Systems, care controlează retailerul online IT&C evomag.ro. Magazinul online estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 20 mil. euro, în creştere cu 20% faţă de cea înregistrată în 2014, evoluţie susţinută de investiţii, diversificarea portofoliului de produse şi creşterea comenzilor.