Billa: Vânzările de Paşte sunt 5% din încasările anuale

Autor: Cristina Rosca 15.04.2015
Lanţul de supermarketuri Billa, prezent pe piaţa locală cu peste 80 de ma­gazine, a obţinut în perioada săr­bă­torilor pascale din acest an o creştere de sub 10% a vân­zărilor comparativ cu pe­rioada si­milară din 2014.
 
„Categoriile cu cele mai mari creşteri de vân­zări comparativ cu 2014 au fost carnea, dul­ciu­rile, băuturile, legu­mele şi fructele“, spun repre­zen­tanţii Billa.
 
Ei adaugă faptul că în perioada Paştelui se realizează circa 5% din vân­zările anuale din co­merţul modern. La o pia­ţă de 9-9,5 miliarde de euro, vânzările de Paşte din comerţul modern (hipermarketuri, super­marke­turi, discount, proximitate şi cash & carry) pot fi estimate la 450-500 de milioane de euro. În ceea ce pri­veşte vânzările Billa de Paşte, dacă pon­derea se păstrează, acestea pot fi esti­mate la 15-20 mil. euro.