Brandul de modă Antonelle Paris, care se bate cu Stefanel, vrea 15 magazine

Autor: Cristina Roşca 19.04.2015

Brandul parizian de modă Antonelle Paris, o afacere dez­voltată de trei francezi, se află în negocieri cu două malluri din Bucureşti şi vrea ca în următorii cinci ani să ajungă la cinci ma­gazine în Capitală şi alte zece în provincie, potrivit lui Pe­rach Cohen, cea care deţine masterfranciza pentru România.

Operaţiunile Antonelle Paris pe piaţa locală sunt controlate prin compania Cohen Investments. Brandul a fost adus în România în franciză în 2013, când a fost deschis un magazin în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, singurul operat în prezent.

„Am imigrat în România acum trei ani de zile, iar în primul an mi-am căutat nişe pe care să îmi dezvolt businessul. De asemenea, am descoperit că în România găseam cu greu hainele pe care le doream. Eu am 48 de ani şi port mărimea 40 şi mi-a fost greu să găsesc pantaloni care să-mi placă şi să mi se potrivească“, spune Pe­rach Cohen. Astfel, i-a ve­nit ideea să aducă în Ro­mâ­nia bran­dul Antonelle Paris, dez­voltat de rudele sale. „A fost uşor să îi conving să îmi ofere masterfranciza deoa­rece sun­tem rude şi ei ştiu că pot dezvolta un business de la zero pas cu pas.“

Antreprenoarea spune că brandul francez a prins la clientele românce, motiv pen­tru care continuă dezvol­tarea. Potrivit datelor oferite anterior de oficialii companiei, oraşele vizate pentru expan­siune sunt Iaşi, Cluj, Timişoara şi Cons­tanţa. Expansiunea se va face însă nu doar de către master­francizat, ci şi de partenerii cărora vrea să le ofere franciza.