Bogdan Colceriu, Frisbo: Marea problemă este că nu mai exista start-up-uri care sa dezvolte aplicatii dedicate de e-commerce

Autor: Sebastian Tănase 21.04.2015

Bogdan Colceriu, CEO-ul companiei de servicii logistice e-commerce Frisbo, spune că deşi numărul start-up-urilor de pe piaţa este din ce în ce mai mare, acestea nu mai dezvoltă aplicaţii dedicate de e-commerce.

“Cu logistica dedicata e-commerce-ului ne intalnim cel mai des cu start-up-uri, iar una din problemele cu care ne confruntăm este că nu mai exista start-up-uri care sa dezvolte aplicatii dedicate de e-commerce”, a spus Bogdan Colceriu.

Întrebat care sunt domeniile cele mai active în comerţul online de retail Colceriu a afirmat că “exista nişte domenii online care sunt extrem de aglomerate, precum cele din zona de fashion, home and deco, dar apar magazine online care vand inclusiv tapet, fete de perna, iar aceste business-uri vor creşte foarte mult in perioada urmatoare mai ales pentru ca deja serviciile web ofera tot mai multe facilitati pentru afaceri. Chiar la nivel de start-up nu mai exista conceptia de a nu putea accesa de pe mobil afacerea.”

Întrebat de direcţia în care se îndreaptă comerţul online românesc, Colceriu a declarat că în momentul de faţă “vorbim de 5000 de magazine online în ţară şi cu siguranta numarul lor va creste intr-o cota mult mai mare decat piata de online in Romania. Spre sfarsitul anului cifra s-ar putea duce catre 8000 de magazine online.”

În privinţa spam-ului şi a notificărilor excesive Colceriu consideră că “orice mesaj poate deveni spam atata timp cat asta utilizatorul considera notificarea spam. Devine spam daca continutul nu este util pentru utilizator”., spune că deşi numărul start-up-urilor de pe piaţa este din ce în ce mai mare, acestea nu mai dezvoltă aplicaţii dedicate de e-commerce.

“Ca logistica dedicata e-commerce-ului ne intalnim cel mai des cu start-up-uri, iar una din problemele cu care ne confruntăm este că nu mai exista start-up-uri care sa dezvolte aplicatii dedicate de e-commerce”, a spus Bogdan Colceriu.

Întrebat care sunt domeniile cele mai active în comerţul online de retail Colceriu a afirmat că “exista nişte domenii online care sunt extrem de aglomerate, precum cele din zona de fashion, home and deco, dar apar magazine online care vand inclusiv tapet, fete de perna, iar aceste business-uri vor creşte foarte mult in perioada urmatoare mai ales pentru ca deja serviciile web ofera tot mai multe facilitati pentru afaceri. Chiar la nivel de start-up nu mai exista conceptia de a nu putea accesa de pe mobil afacerea.”

Întrebat de direcţia în care se îndreaptă comerţul online românesc, Colceriu a declarat că în momentul de faţă “vorbim de 5000 de magazine online în ţară şi cu siguranta numarul lor va creste intr-o cota mult mai mare decat piata de online in Romania. Spre sfarsitul anului cifra s-ar putea duce catre 8000 de magazine online.”

În privinţa spam-ului şi a notificărilor excesive Colceriu consideră că “orice mesaj poate deveni spam atata timp cat asta utilizatorul considera notificarea spam. Devine spam daca continutul nu este util pentru utilizator”.