Producătorul apei minerale Bucovina, plus 10% la vânzări

Autor: Mădălina Panaete 23.04.2015
Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari trei îmbuteliatori de apă minerală de pe plan local, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 152 milioane de lei (34 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului şi mfinanţe.ro.
 
Compania, care are peste 600 de angajaţi, a avut anul trecut un profit net de aproape 7 milioane de lei ( în jur de 1,5 mil. euro), în scădere cu 5% faţă de rezultatul din 2013.
 
Conform ultimelor date, Rio Bu­co­vina deţine trei unităţi de producţie, la Vatra Dornei, Timişoara şi în Giurgiu. Com­pania are în portofoliu apă mi­nerală naturală, apă de masă, apă de izvor, dar şi băuturi carbogazoase, sub bran­duri precum Bucovina, La Vitta, Ma­libu, Rio sau Bon Ton.
 
În urmă cu circa un an, compania şi-a adăugat în portofoliul de branduri produse şi sub bran­dul La Vitta Food, care include produse precum pastă de tomate, za­cuscă sau murături. Pe acest segment, Rio Bucovina con­curează cu Orkla Foods, Contec Foods (Olympia).