eMag l-a recrutat pentru poziţia de director de marketing la nivel de grup pe Mihai Bonca de la Bergenbier

Autor: Adrian Seceleanu 29.04.2015
eMag, cel mai mare retailer online local, l-a recrutat pe Mihai Bonca, directorul de marketing al Bergenbier - al treilea jucător de pe piaţa berii, pentru o poziţie similară însă la nivel regional - pentru România, Bulgaria, Ungaria şi Polonia.
 
Iulian Stanciu, director general şi acţionar minoritar al eMag, spune că retailerul a început să caute oameni de anul trecut.
 
„Începând cu anul trecut, am conştientizat nevoia organizaţiei de a trece la un nivel nou, cu o funcţiune centrală care să se ocupe de dezvoltare. Am construit a­ceas­tă func­ţiune în România, să se ocupe de tot ce înseamnă dezvoltare: oameni, brand, platforme etc. Mergând mai departe şi având în vedere noua dimensiune a firmei, am avut nevoie de oameni noi şi aşa am ieşit în piaţă să căutăm. Am analizat bine piaţa şi am văzut mulţi oameni, iar cu Mihai ne-am potrivit cel mai bine ca oameni în primul rând, asta înseamnă valori şi determinarea de a reuşi. Apoi contează bineînţeles şi experienţa, indiferent de industrie. Iar industria berii cu siguranţă este o experienţă tare din punct de vedere al cunoştinţelor acumulate de Mihai, apoi combinat cu pasiunea lui către tehnologie şi dezvoltare, am ajuns la o potrivire foarte bună“, a declarat Stanciu. „Rolul lui Mihai este creşterea brandului şi declinarea propunerii pe care o avem către client în fiecare ţară şi în fiecare canal, păstrând în acelaşi timp un mesaj consecvent“.