Cel.ro mizează pe afaceri în creştere cu 40% anul acesta

Autori: Ioana Nita , Adrian Seceleanu 01.05.2015
Corsar Online, compania care admi­nistrează magazinul online cel.ro specializat în comercializarea de produse IT&C, ţinteşte pentru anul în curs afaceri de circa 45 de milioane euro, în creştere cu aproape 40% faţă de 2014. Avansul estimat se bazează în principal pe vânzările din ultimul trimestru al anului, când consumul creşte pe fondul reducerilor de Black Friday şi a celor din perioada sărbătorilor de iarnă.
 
„Dacă vom reuşi să ne organizăm astfel încât să putem procesa toate comenzile din Black Friday, cred că vom putea ajunge la circa 45 de milioane de euro“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, director general şi acţionar al Corsar Online. El a adăugat că segmentul IT&C va creşte anul acesta cu circa 20%, în timp ce întreaga piaţă IT va avea un avans de 10%.