Cine este românca ce se ocupă de marketingul celor două mall-uri AFI din România

Autor: Andreea Neferu 05.05.2015

 

Românca Aura Dinu este din octombrie 2013 directorul de marketing al diviziei AFI Palace Malls România, care include centrul comercial AFI Place Cotroceni, unul dintre cele mai mari mall-uri din ţară, precum şi AFI Palace Ploieşti, potrivit datelor de pe reţeaua de socializare business LinkedIn.

De asemenea, din februarie 2008, Aura Dinu este şi director al departamentului de retail al dezvoltatorului israelian AFI Europe, care a ridicat cele două proiecte.

Anterior, între 2004 şi 2008, ea a ocupat funcţia de real estate manager în cadrul mall-ului de mobilă şi decoraţiuni interioare Home&Design din cartierul Ghencea din Capitală, deschis în 2004.

AFI Palace Cotroceni, centru comercial deschis în 2009, a avut 19 milioane de vizitatori anul trecut, în timp ce valoarea vânzărilor realizate de magazine s-a ridicat la peste 200 de milioane de euro, potrivit estimărilor ZF. AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City sunt cele mai performante centre comerciale din Bucureşti din perspectiva vânzărilor, cu vânzări anuale de peste 200 de milioane de euro fiecare.

Începând cu luna mai, agenţia de creaţie a AFI Palace Mall este Lowe&Partners.