Afacerile NN Asigurări au crescut cu 5% în T1, dar profitul a stagnat

Autor: Ciprian Botea 08.05.2015
NN Asigurări (fosta ING Asigurări), cea mai mare companie din piaţa asigurărilor de viaţă, a raportat în primul trimestru un volum de prime brute subscrise de 153 milioane de lei (35 mil. euro), în condiţiile în care apetitul de risc al clienţilor a crescut, ceea ce s-a materializat în vânzări mai mari de asigurări unit-linked (poliţe de viaţă cu componentă de investiţii).
 
Asigurările de tip unit-linked (în cazul cărora clienţii îşi asumă întregul risc investiţional) au reprezentat 37% din vânzările de poliţe noi din primul trimestru, cu patru puncte procentuale peste nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut. Poliţele unit-linked au, de regulă, prime mai mari decât cele tradiţionale. Totuşi, ritmul de creştere al afacerilor NN Asigurări a încenit comparativ cu un avans de 10% pe parcursul anului trecut.