Trei manageri din vânzări şi un stomatolog vor să deschidă peste 10 cafenele pe trei roţi în toată ţara

Autor: Mădălina Dediu Panaete 17.05.2015

Patru antreprenori de 31 şi 32 de ani au investit circa 10.000 de euro într-o afacere care vinde cafea de pe o bicicletă cu trei roţi. Adriana Vlădan, Andreea Durbac, Gabriel Vlădan şi Marius Durbac au pus bazele afacerii numite Coffee 4Friends Bike, iar prima cafenea mobilă va fi lansată în maximum o lună.

Cei patru tineri vor da startul afacerii în momentul în care designul bicicletei, site-ul, meniul şi toate celelalte detalii vor fi puse la punct.

„Ideea ne-a venit acum aproape un an de zile, inspiraţi de aroma cafelei servită pe străzile Vienei. Atunci ne-am dat seama că şi Bucu­reştiul ar fi oraşul perfect pentru o cafenea pe trei roţi“, povestesc antreprenorii, care au dedicat dezvoltării acestei afaceri weekendurile. După ce bicicleta a prins contur şi au definitivat anumite aspecte administra­tive, afacerea a început să le „acapa­reze“ şi în timpul săptămânii. În total, ei au muncit circa şase luni pentru acest proiect, cu o medie de două zile pe săptămână, mai ales că toţi patru au şi joburi full time.

Adriana Vlădan, 31 de ani, absol­ventă a facultăţii de geo­grafie, lucrează în vânzări în telecomu­nicaţii, în timp ce Gabriel Vlădan, 32 de ani, absolvent de studii economice, este manager de vânzări într-o companie tot de profil.

În acelaşi timp, Andreea Durbac, 32 de ani, absol­ventă de Drept, este di­rector de vânzări la un ansamblu rezidenţial, iar Marius Durbac, 31 de ani, este medic stoma­tolog. Cei patru dezvoltă brandul Coffee4Friends prin intermediul firmei cu acelaşi nume. „Fiind vorba de patru prieteni care şi-au unit ideile şi resursele, ideea denumirii brandului şi companiei ne-a venit natural. Coffee4Friends reprezintă atât ideea de a oferi o cafea bună unui prieten, cât şi plăcerea de a savura o cafea bună în compania prietenilor“, au completat cei patru prieteni. Tinerii vor să aibă cafenele pe trei roţi în zonele dens populate, cum sunt gurile de metrou din zonele centrale, par­curile şi centrele de afaceri. De asemenea, vor ca în viitorul apropiat să fie prezenţi pe toate arterele principale din Capitală, dar şi în toată ţara. În plus, ei se gândesc să dezvolte Coffee4Friends Bike şi în franciză.

„Ne dorim ca afacerea să crească şi să devină naţională. Încercăm să dezvoltăm şi o modalitate de a franciza conceptul, astfel că am putea să intrăm mai rapid pe toată piaţa din România. Preconizăm un număr de 10-14 biciclete pentru Bucureşti în 2-3 ani şi cel puţin un Coffee4Friends Bike în oraşele mari din ţară“.