Veniturile UPC au crescut cu 8% în lei în primul trimestru, susţinute de TV şi net

Autor: Adrian Seceleanu 11.05.2015

Veniturile în lei ale UPC, al doilea jucător de pe piaţa locală de cablu TV, au crescut în primul trimestru cu 8%, pe fondul creşterii numărului de abonamente pentru serviciile de internet şi de cablu digital.

„UPC România a încheiat  T1 2015 cu o creştere semnificativă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Noile abonamente (la internet – n. red.) Fiber Power şi cele de televiziune digitală susţin creşterea totală a companiei, care investeşte semnificativ în extinderea ariei de acoperire a serviciilor sale“, au menţionat reprezentanţii compa­niei de cablu, fără a oferi detalii despre nivelul încasărilor în lei.

În dolari, veniturile companiei au scăzut în primul trimestru cu 10,6% la 38,9 mil. dolari - conform datelor publicate de proprie­tarul operatorului, grupul american Li­berty Global - în condiţiile în care compania are tarife în lei pentru serviciile sale de comunicaţii şi divertisment, iar moneda americană s-a apreciat cu peste 20% faţă de lei în raport cu aceeaşi perioadă din 2013. Com­pania menţionează de altfel că veniturile în dolari „s-au diminuat pe fondul evoluţiei nefavorabile a leului faţă de dolarul american“.