Vrignaud, Allianz-Ţiriac: Creştem pe nonauto; se schimbă modul de a gândi al clienţilor
„Am crescut şi veniturile şi profitabilitatea în primul trimestru. Am crescut foarte bine pe asigurări de locuinţe şi liability (asigurări de răspunderi – n. red.). Este un semnal că felul de a gândi al clienţilor s-ar putea să se schimbe, că aceştia încep să vadă beneficiul unei asigurări“, a declarat Vrignaud într-un interviu pentru ZF. Compania nu şi-a anunţat încă rezultatele din primul trimestru. Cifrele urmează să fie publicate după ce grupul german Allianz (care controlează asigurătorul local) îşi va anunţa rezultatele, adică pe 12 mai. Creşterea veniturilor nu a fost însă mai mare de o singură cifră, potrivit şefului Allianz-Ţiriac.
Asigurătorul raportase în primele trei luni de anul trecut afaceri de circa 260 mil. lei. Aceasta înseamnă că, cel mai probabil, veniturile din primul trimestru de anul acesta s-au situat undeva între 270 şi 280 mil. lei. Poliţele auto reprezintă 60% din total, potrivit lui Vriganaud, ceea ce înseamnă, la un calcul simplu, că acesteau au generat venituri de 170 mil. lei. Asigurările de tip property au o pondere de 20%.