Vrignaud, Allianz-Ţiriac: Creştem pe nonauto; se schimbă modul de a gândi al clienţilor

Autor: Ciprian Botea 11.05.2015
Asigurările de locuinţe şi cele de răspunderi au crescut mai rapid faţă de poliţele auto în primul trimestru, ceea ce este un semnal că felul de a gândi al clienţilor se schimbă, spune Remi Vriganud, directorul general al Allianz-Ţiriac, cel mai mare asigurător local.

„Am crescut şi veniturile şi profitabilitatea în primul trimestru. Am crescut foarte bine pe asigurări de locuinţe şi liability (asigurări de răspunderi – n. red.). Este un semnal că felul de a gândi al clienţilor s-ar putea să se schimbe, că aceştia încep să vadă beneficiul unei asigurări“, a declarat Vrignaud într-un interviu pentru ZF. Compania nu şi-a anunţat încă rezultatele din primul trimestru. Ci­frele urmează să fie publicate după ce grupul german Allianz (care controlează asigurătorul local) îşi va anunţa rezultatele, adică pe 12 mai. Creşterea veniturilor nu a fost însă mai mare de o singură cifră, potrivit şefului Allianz-Ţiriac.

Asigurătorul raportase în primele trei luni de anul trecut afaceri de circa 260 mil. lei. Aceasta înseamnă că, cel mai probabil, veniturile din primul trimestru de anul acesta s-au situat undeva între 270 şi 280 mil. lei. Poliţele auto reprezintă 60% din total, potrivit lui Vriganaud, ceea ce înseamnă, la un calcul simplu, că acesteau au generat venituri de 170 mil. lei. Asigurările de tip property au o pondere de 20%.