Producătorul cămăşilor Braiconf face zece noi magazine după ce a „cucerit“ hotelul Marriott. VIDEO şi Galerie FOTO

Autor: Radu Bostan 11.05.2015
Producătorul de cămăşi Brai­conf Brăila (simbol bursier BRCR) are în plan deschiderea a încă cinci până la 10 magazine proprii după ce la începutul anului şi-a făcut debutul în galeria comercială de lux a hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală.

„Am considerat că trebuie să mi­zăm pe marca proprie, pentru că vedem că este puternică“, spune Dan Si­mi­onescu, preşedintele Braiconf. Re-ţea­ua de magazine proprii numără 15 unităţi.

În prezent, o pondere de circa 80% în afacerile de 33 milioane de lei ale companiei o are producţia în lohn pentru diferite branduri europene de cămăşi, în timp ce marca proprie, care se adresează unui segment mediu spre premium, reprezintă doar 20%. Com­pania vrea ca în cinci ani raportul lohn-marcă proprie să ajungă la 60-40.

Deschiderea magazinului din Marriott, unde cea mai ieftină cămaşă costă 300 de lei, se înscrie în strategia Braiconf de a plusa pe segmentul de lux şi vine după ce anul trecut compania a deschis un magazin pe Calea Victoriei, cea mai scumpă arteră comercială din Bucureşti.

Pe bursă, Braiconf este cel mai valoros producător de îmbrăcăminte, cu o capitalizare de 22 milioane de lei.