Cu trei magazine, Peek & Cloppenburg are vânzări de 158 mil. lei, plus 26%

Autor: Corina Mirea 17.05.2015

Retailerul german Peek & Cloppenburg a vân­dut anul trecut haine, încălţăminte şi accesorii de aproape 158 de milioane de lei  (în jur de 35 mil. euro) în România, potrivit datelor de la Re­gis­trul Comerţului, în creştere cu 26% faţă de anul precedent.

Compania deţine în România trei magazine (în Bucureşti şi Constanţa), ceea ce înseamnă că ro­mânii au lăsat la casele de marcat ale PeeK & Cloppenburg mai mult de 52 de milioane de lei (12 mil. euro) în fiecare dintre punctele de vân­zare ale retailerului. Peek & Cloppenburg este unul dintre bran­du­rile de fashion din România cu cele mai mari încasări pe magazin.

În general, magazinele de pe plan local ale ger­manilor au format de dimensiuni mari, sunt con­struite pe mai multe etaje, iar preţurile produ­se­lor sunt medii spre mari, pe rafturile acestora fiind amplasate piese vestimentare sau accesorii de la branduri precum Hugo Boss, Emporio Armani, Escada, Guess sau Calvin Klein.