Vânzările Coca-Cola HBC România au revenit pe plus în primul trimestru

Autor: Mădălina Dediu Panaete 15.05.2015

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a terminat primele trei luni ale acestui an cu o creştere de peste 5%  (high single digits) a vânzărilor în volum faţă de perioada similară a anului trecut, se arată în ultimul raport al companiei-mamă Coca-Cola Hellenic.

Astfel, îmbuteliatorul trece pe plus după ce anul trecut a raportat volume mai mici cu 6% faţă de anul precedent.

“S-a observat o performanţă bună  a portofoliului nostru, susţinută de comerţul modern, dar şi de lansarea sticlei de 1,25 litri pentru băuturi carbogazoase. Cappy Pulpy a continuat să performeze bine conducând la evoluţia segmentului de sucuri”, se arată în raportul citat.

Anul trecut, compania a încheiat cu o scădere a volumelor vândute de 6%, până la 790 milioane de litri ( 139 mil. navete), lucru care s-a văzut în cifra de afaceri a companiei. Conform informaţiilor furnizate anterior de reprezentanţii companiei, cifra de afaceri a scăzut cu un procent mai mic decât cel al volumelor.

 

Coca-Cola HBC România a terminat anul 2013 (ultimele date disponbile) cu o cifră de afaceri de 1,8 miliarde de lei şi are circa 1.500 de angajaţi.