Afacerile Billa au crescut cu 4%, de două ori mai lent decât consumul. Profitul, plus 8%

Autor: Cristina Rosca 19.05.2015
Lanţul de supermarketuri Billa, unul dintre cei mai mici jucători din comerţul modern local după cifra de afaceri, a terminat anul trecut cu un business de 1,41 mld. lei (317 mil. euro), în creştere cu doar 4% faţă de 2013. În aceeaşi perioadă compania a deschis cinci magazine, ajungând la o reţea totală de 85 de unităţi. Mai mult, în 2014 consumul a dat primele semne reale de revenire, avansând cu 7%, cel mai bun avans de după 2008.
 
Contactaţi de ZF, reprezentanţii companiei nu au comentat până la închiderea ediţiei evoluţia businessului.
 
Vânzările per magazin au ajuns astfel anul trecut la 16,6 milioane de lei (3,7 milioane de euro), de la 17 milioane de lei (4 mil. euro) în 2013, potrivit calculelor ZF care nu ţin cont de data de deschidere a magazinelor. Calculul este unul primar, jurnalistic.