Toyota estimează că una din patru maşini livrate va fi prin Rabla

Autor: Bogdan Alecu 21.05.2015
Dealerul auto Toyota şi-a bugetat să livreze 25% din volumele din acest an prin programul Rabla şi 5% prin Prima maşină, având în vedere că cele două programe se pot cumula. „În acest an ne aşteptăm ca ponderea vânzărilor prin programul Rabla să fie peste 25% din vânzările totale. Mizăm în mod special pe vânzările modelelor Yaris şi Auris echipate cu tehnologie hibrid“, a spus Nicoleta Gerea, sales & network director în cadrul Toyota România. Spre comparaţie, anul trecut cele 527 de maşini livrate prin programul de casare au reprezentat 18% din vânzările mărcii, respectiv 2,6% din Rabla.
 
Vânzările Toyota România au crescut cu aproape 11% anul trecut, la circa 2.900 de automobile, trend care se va menţine şi anul acestea.
 
„În următorii ani aşteptăm o creştere a vânzărilor cu un procent de peste 10% versus anii anteriori. În 2014 am avut primul an de creştere a volumelor de vânzări, după doi ani de scădere consecutivă. Este un semnal pozitiv, benefic atât pentru Toyota România, dar mai ales pentru reţeaua de dealeri. Chiar dacă am înregistrat o creştere a vânzărilor în 2014, menţinerea reţelei de dealeri intactă rămâne o provocare şi pentru anul 2015“, a spus Nicoleta Gerea.