Lupta dintre AFI Cotroceni şi Mega Mall se dă în mesaje publicitare prezente în tot Bucureştiul: "MEGAfun e doar la AFI" vs "Oraşul se schimbă cu un nou mall"

Autor: Cristina Roşca 25.05.2015

„Ioana şi Toma stiu deja că MEGAfun e doar la AFI”. Acesta este mesajul cu care AFI Palace Cotroceni a împânzit Bucureştiul la doar câteva zile de la deschiderea Mega Mall, cel mai nou centru comercial din peisajul Capitalei. Sloganul vine ca un răspuns în contextul în care mesajele cu care Mega Mall se promovează sună astfel „De astăzi, oraşul se schimbă cu un Mega Mall pentru Maria. Maria nu face înot de performanţă, dar înoată aproape în fiecare zi. Ştie că ar fi putut fi campioană, dacă nu i-ar plăcea mai mult jobul ei. Pentru ea, experienţa se schimbă cu un mall cu sală de sport cu piscină semi-olimpică şi 200 de magazine. Plus cinematograful 4dx şi nou hipermarket Carrefour.”

Atât AFI cât şi Mega Mall şi-au împrăştiat panourile prin Bucureşti, dar le-au poziţionat şi în vecinătatea competitorului. Astfel, în Militari, pe Iuliu Maniu, la câţiva paşi de AFI Palace Cotroceni mesajul de pe panou spune „ Din 14 mai oraşul se schimbă cu un mall pentru Alex.” Un panou similar este amplasat în apropiere de Mega Mall de către cei de la AFI.

Deşi cele două sunt poziţionate în colţuri diferite ale oraşului  se bat pentru aceiaşi clienţi – bucureştenii şi oamenii din provincie care vin la shopping în Capitală. De altfel, cele două centre au o suprafaţă apropiată şi un mix de clienţi similar.                                                              

AFI Palace Cotroceni este amplasat lângă staţia de metrou Politehnica, în apropiere de cartierele Militari, Cotroceni şi Drumul Taberei, iar Mega Mall este situat lângă Arena Naţională, aproape de cartierele Pantelimon şi Titan.