Doi antreprenori români au investit 50.000 de euro într-o aplicaţie care măsoară gradul de satisfacţie al clienţilor
Autor:
Ioana Nita
27.05.2015
Lucian Morteanu, director general şi fondator al firmei Next Level Events, şi Radu Gălăţeanu, fondator al companiei Soft Media CTS, şi-au unit forţele pentru a dezvolta o aplicaţie mobilă prin care să elimine utilizarea chestionarelor de hârtie pentru sondarea opiniei clienţilor în diferite locuri, precum centre comerciale, hoteluri, restaurante, clinici medicale sau bănci. Investiţia s-a ridicat la 50.000 euro, iar dezvoltarea aplicaţiei numită Fast Reviews a durat un an.
„Ideea a venit în urma unei vizite în Singapore, unde am văzut o astfel de aplicaţie instalată pe o tabletă în aeroportul internaţional Changi-Singapore, prin intermediul căreia clienţii erau întrebaţi despre cât de mulţumiţi sunt de serviciile de curăţenie“, a spus Lucian Morteanu, adăugând că odată ajuns înapoi în ţară s-a gândit să pună în aplicare o soluţie asemănătoare în mediul în care activează.