Doi antreprenori români au investit 50.000 de euro într-o aplicaţie care măsoară gradul de satisfacţie al clienţilor

Autor: Ioana Nita 27.05.2015
Lucian Morteanu, director ge­neral şi fondator al firmei Next Level Events, şi Radu Gălăţeanu, fondator al com­paniei Soft Media CTS, şi-au unit for­ţele pentru a dezvolta o aplicaţie mobilă prin care să elimine utilizarea chestio­narelor de hârtie pentru son­da­rea opiniei clienţilor în diferite locuri, precum centre comerciale, hote­luri, restaurante, clinici me­dicale sau bănci. Investiţia s-a ridi­cat la 50.000 euro, iar dezvoltarea aplica­ţiei numită Fast Re­views a durat un an.
 
„Ideea a venit în urma unei vizite în Sin­gapore, unde am văzut o astfel de apli­caţie instalată pe o ta­bletă în aero­portul in­ter­naţional Changi-Singapore, prin intermediul căreia clienţii erau întrebaţi despre cât de mulţumiţi sunt de serviciile de curăţenie“, a spus Lucian Morteanu, adăugând că odată ajuns înapoi în ţară s-a gândit să pună în aplicare o soluţie asemănătoare în mediul în care activează.