Românii au plătit peste 50 de milioane de facturi prin PayPoint în decurs de un an

Autor: Ioana Nita 29.05.2015
PayPoint România, subsidiara locală a grupului britanic cu acelaşi nume, a înregistrat în perioada martie 2014 - martie 2015 venituri de 30,67 mil. lire sterline (circa 169 mil. lei), în creştere cu 8,5% faţă de anul fiscal anterior. Principalul factor de creştere au fost tranzacţiile intermediate pentru plata facturilor, numărul acestora ajungând la 53,5 milioane, cu aproape 37% mai multe faţă de perioada martie 2013 - martie 2014.
 
„Pentru PayPoint, anul financiar 2014-2015 a însemnat creştere şi diversificare. Am optimizat prezenţa în ţară, făcând eforturi de a fi oriunde consumatorii au nevoie de noi, indiferent că este vorba despre oraşe mari sau sate izolate fără alternative de plată; în acest context, am dezvoltat reţeaua adăugând în portofoliu magazine mici, de proximitate, însă am semnat acorduri de colaborare şi cu unele din principalele lanţuri de hipermarketuri din România“, a declarat Mugur Dogariu, managing director al PayPoint România.