Producătorul Doncafé, afaceri mai mari cu 40%
Autor:
Mădălina Panaete
01.06.2015
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul trimestru vânzări de aproximativ 63 mil. lei, în creştere cu 40% faţă de perioada similară a anului precedent, conform calculelor ZF pe baza informaţiilor din ultimul raport al companiei-mamă Strauss Coffee.
Acesta este cel mai bun început de an din ultimii trei pentru producătorul de cafea, în condiţiile în care în primul trimestru din 2014 şi 2013 creşterile vânzărilor au fost de sub 10%. „Creşterea vânzărilor din primul trimestru a fost rezultatul unui avans semnificativ al volumului care a reflectat, printre altele, efectul benefic al perioadei în care a fost vacanţa de Paşte şi vânzările brandului Amigo (excluzând Amigo, vânzările companiei au crescut cu aproximativ 27%)“, se arată în raportul citat.
De asemenea, creşterea vânzărilor a reflectat o îmbunătăţire a mixului de produse, dar şi creşterea preţurilor determinată de majorarea costului cu cafeaua verde, la care s-a adăugat întărirea dolarului în raport cu leul faţă de perioada similară a anului precedent.