„Fratellini” este cel mai nou brand din familia Fratelli. Un bistro-braserie a fost deschis în zona Floreasca. Galerie foto

Autor: Cristina Roşca 02.06.2015

Grupul Fratelli, care include localurile cu acelaşi nume, barul Biutiful din centrul istoric, clubul pentru expaţi şi executivi Le Club şi firma de catering Flavours, a deschis un nou local, respectiv un bistro-braserie, sub brandul Fratellini. Acesta este un local de zi, deschis între orele 8.00 dimineaţa şi 20.00.

Cu 80 de locuri la interior şi cu alte 80 pe terasă, Fratellini este amplasat în apropiere de Calea Floreasca, la parterul clădirii de birouri Ethos House. Tot aici acţionarii Fratelli vor mai deschide în acest an un alt local sub un nou brand – Uanderful. Reprezentanţii Fratelli nu au precizat valoarea investiţiei în noul local.

Businessul Fratelli a fost lansat pe piaţa locală în 2004 de patru antreprenori români, doi fraţi (Liviu Popescu şi Mihai Popescu) şi doi veri (Dani Caramihai şi Nicu Mergeani), toţi foşti colegi de liceu. Ei au pornit la drum cu un local – Fratelli Espresso Bar – pe strada Nicolae Golescu, numărul 5, şi au ajuns astăzi la opt localuri sub acest brand, două baruri Biutiful şi alte businessuri. Compania Twins Cafe care operează localurile grupului a terminat anul trecut cu afaceri de 17,6 mil. lei, similare celor din 2012. Cifra de afaceri poziţionează grupul în top 20 cei mai mari jucători de pe piaţa de restaurante şi baruri. Celelalte businessuri ale acţionarilor sunt operate pe alte companii.