Vacanţa all inclusive pierde teren în alegerile turiştilor români

Autor: Ioana David 06.06.2015
Dan Goicea, directorul general adjunct al agenţiei de turism Cocktail Holidays, spune că anul acesta cererea pentru vacanţe în străinătate este în creştere după ce 2014 a fost un an slab în turism din cauza alegerilor care au influenţat cererea.
 
„Din perioada early booking (rezervări făcute cu mult înainte de data la care se realizează vacanţa – n. red.) şi până acum am avut o creştere faţă de anul anterior. În România însă turismul este foarte uşor afectat de o serie de evenimente, în primul rând de cele politice, de alegeri. Întotdeauna în an electoral turismul scade, astfel că am văzut o scădere faţă de 2013. Acum se simte un reviriment la un nivel care a depăşit şi 2013“, a adăugat Goicea. El controlează împreună cu soţia sa Adriana agenţia de turism Cocktail Holidays, cu afaceri de aproximativ 15 mil. euro anul trecut, business în care se implică şi cele două fiice, Ana, 28 de ani, în vânzări şi Maria, 26 de ani, în marketing şi proceduri.