Şeful Hercesa: Clientul din 2007 cumpăra impulsiv. Acum vine de 1.000 de ori să vadă o locuinţă

Autor: Andreea Neferu 04.06.2015
Mauricio Mesa Gomez, directorul general al subsidiarei locale a grupului spaniol de dezvoltare imobiliară Hercesa, care construieşte proiectul rezidenţial Vivenda din estul Capitalei, spune că profilul celor care achiziţionează lo­cuinţe s-a schimbat în ultimii ani, în contextul în care aceştia se uită cu atenţie la ceea ce urmează să cumpere. „Clientul e mai exigent acum şi analizează facilităţile pe care le primeşte atunci când face o achiziţie de locuinţă. Clien­tul din 2007 cumpăra repede şi impulsiv, acum se gândeşte mult înainte de a lua o decizie, vizitează de 1.000 de ori apartamentul sau casa pe care vrea să o ia, vine şi cu părinţii“, spune Gomez.
 
Hercesa va începe în septembrie construcţia a două noi blocuri în complexul rezidenţial Vivenda din estul Capitalei, pe terenul fostei fabrici de pâine Titan, în apropiere de bulevardul Basarabia, după ce până acum a construit deja trei blo­curi cu circa 440 de apartamente. Investiţia în noile blocuri, care vor avea 132 de apartamente cu 2, 3 şi res­pectiv 4 camere se ridi­că la circa 14 mil. euro, iar preţul acestora porneşte de la 55.400 de euro fără TVA, suma incluzând şi o boxă şi un loc de parcare.