Retailerul polonez Pepco a deschis 13 magazine în mai puţin de un an şi continuă expansiunea

Autor: Cristina Rosca 06.06.2015

Ofensiva poloneză continuă astfel în retail, o piaţă de 20 mld. euro, unde au mai deschis magazine Profi (supermarket alimentar), CCC (încălţăminte) şi Reserved (modă).

Retailerul polonez de tip dis­count Pepco, care vinde hai­ne, încălţăminte şi acce­so­rii cu preţuri mici şi are peste 600 de magazine în Polonia, a ajuns în România la 13 magazine con­cen­trate în zona de centru şi sud a ţării la mai puţin de un an de la intrarea pe piaţa locală.

Retailerul a intrat pe piaţă în toamna anului trecut şi a deschis magazine atât în oraşele mari ale ţării precum Bucureşti sau Ploieşti, dar a mers şi către centre urbane de mai mici dimensiuni, respectiv Mediaş, Deva sau Târgu Jiu, potrivit informaţiilor pu­blicate pe site-ul companiei. În Bucureşti sunt deschise două astfel de magazine cu pre­ţuri mici, în cadrul Mega Mall şi în cadrul galeriei comerciale Auchan – Drumul Taberei, conform aceleiaşi surse. Mai mult, po­trivit jucătorilor din piaţa imobiliară re­tai­lerul are planuri de a continua expan­siu­nea atât în Capitală, cât şi în provincie. Con­tactaţi de ZF, reprezentanţii Pepco nu au răs­puns solicitării privind planurile pentru România.