Aplicaţia Clever Taxi intră şi în restaurante şi hoteluri prin softul de gestiune

Autor: Ioana Nita 14.06.2015

Clever Tech, compania care a lansat pe piaţa locală aplicaţia mobilă de comandat taxiuri Clever Taxi, a încheiat un parteneriat cu dezvoltatorul român de software Soft Tehnica pentru a face disponibilă comandarea unui taxi în restaurante sau hoteluri direct din softul de gestiune pentru horeca. Ast­fel, clienţii primesc un bon cu detaliile comenzii de taxi la fel ca bonurile emise de aparatele speciale din aeroport sau hipermarketuri.

„Am făcut o legătură între industria horeca - restaurante şi hoteluri - şi logistica urbană. Atunci când eşti într-un local şi ai nevoie de un taxi, îi ceri chelnerului, care în loc să sune la compania de taxi, apasă pe un buton în soft-ul pe care îl folosesc deja şi se tipăreşte un bon“, a declarat pentru ZF Mihai Rotaru, fondator şi CEO al Clever Tech.

Funcţionalitatea se integrează în suita de aplicaţii Freya dezvoltate de Soft Tehnica pentru administrarea afacerilor din horeca şi retail - restaurante, hoteluri, magazine şi saloane de înfrumuseţare sau clinici de tratament şi spa. În prezent, circa 2.000 de unităţi horeca din ţară au implementată so­luţia Freya. Aceştia vor primi fără niciun cost suplimentar noua funcţionalitate la actualizarea soluţiei Freya. „Până acum, res­taurantele sau hotelurile aveau înţe­le­geri cu anumite companii de taxi. Cli­en­­tului i se spunea atunci că taxiul ajunge în 3 minute, dar nu i se spunea me­reu şi de la ce companie. Acum i se ti­păreşte un bon, unde sunt precizate toate detaliile - compania de taxi, şoferul, indicativul maşinii, în câte minute ajunge etc.“, a spus Iulian Popescu, fondator şi director general al Soft Tehnica.