Reţeaua de bricolaj Dedeman ia faţa retailerilor alimentari, cu o marjă de profit de 12%

Autor: Corina Mirea 09.06.2015

Reţeaua de bricolaj Dedeman Bacău a fraţilor Adrian şi Dragoş Pa­văl, cea mai mare companie cu capital românesc, a depăşit pentru prima dată pragul de 400 mil. lei profit net, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.

Astfel compania a ajuns la o marjă de profit de 12% anul trecut, în timp ce Kauf­land, cel mai mare jucător din comerţul alimentar privind cifră de afaceri şi profit net, a avut o marjă de 5%. Mai mult, afacerile retailerului de bricolaj au atins 3,4 miliarde de lei, în creştere cu 26% faţă de anul anterior. „Costu­rile fixe din 2014 s-au împăr­ţit la un număr mai mare de magazine, iar prin volumele mari de marfă achi­ziţio­nată am avut acces la preţuri mai bune pentru noi şi pentru clienţii noştri“, a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul ma­joritar al companiei.

În condiţiile în care sectorul de construcţii, imobiliarele, dar şi retailul, per total, au suferit major în ultimii ani ca urmare a crizei, retailerul de bricolaj Dedeman a crescut constant, atât ca vân­zări, cât şi ca profit şi ca număr de angajaţi. În ultimii şapte ani, compania a reuşit să-şi tripleze cifra de afaceri şi să îşi majoreze de şase ori profitul net.