Napolact a intrat pe segmentul lactatelor bio

Autor: Mădălina Dediu Panaete 10.06.2015
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa lactatelor, intră cu brandul Napolact – unul dintre cele mai vechi mărci româneşti de lactate, pe segmentul bio, o categorie care stârneşte din ce în ce mai mult interesul jucătorilor din industria de profil.

Astfel,compania lansează gama Napolact Bio, care cuprinde lapte, iaurt, sana şi chefir.

„Interesul în creştere al românilor pentru produsele ecologice şi preocuparea Napolact pentru inovaţie au stat la baza extinderii portofoliului cu o gamă de produse BIO”, a declarat Răzvan Orbulescu, director de marketing în cadrul  FrieslandCampina.

Pentru această nouă gamă de produse, Napolact lucrează cu 14 ferme ecologice din Ardeal, potrivit informţiilor furnizate de companie.

Gama Napolact cuprinde lapte 1,5% şi 3,8%grăsime, iaurt natural 3,8%grăsime, iaurt de băut 2,8%grăsime, sana 3,5%grăsime, chefir 3,5%grăsime.