AFI investeşte 14-15 milioane de euro în extinderea cu 8.000 de metri pătraţi a centrului comercial din Cotroceni

Autor: Andreea Neferu 16.06.2015

Israelienii de la AFI Europe se pregătesc să facă o extensie de 1.000 de metri pătraţi în zona de entertainment a mallului AFI Cotroceni, precum şi alţi 7.000 de metri pătraţi pentru partea de magazine de fashion, dar şi parcare şi flux de trafic.

“Am avut discuţii cu câteva branduri mari de fashion care voiau să intre în AFI Cotroceni şi am decis să facem această extinderea a suprafeţei, care se va revedea şi în creşterea zonei de parcare”, spune spune Israel Vizel, şeful diviziei de centre comerciale din cadrul AFI.

Procesul de extindere va începe spre sfârşitul acestui an, urmând să fie gata la începutul celui de-al doilea semestru al anului viitor. Valoarea investiţiilor în aceste două extinderi care ar urma să ducă mall-ul AFI la o suprafaţă închiriabilă de 90.000 de metri pătraţi se ridică la circa 14-15 milioane de euro.

“Unul dintre principiile AFI este de a da mereu senzaţia că se întâmplă ceva nou şi din acest motiv am şi decis să facem aceste schimbări”, spune Vizel.

Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, deschis în 2009, are în prezent 82.000 de metri pătraţi, generând anual vânzări de peste 200 de milioane de euro. AFI Europe a finalizat recent lucrările de extindere cu circa 1.000 de metri pătraţi a centrului comercial din Cotroceni, la intrarea Galaxy, care a permis extinderea magazinului Reserved, dar şi redeschiderea cafenelei Starbucks.