Video ZF Live. Director DPD: Economia merge bine, dar zona de e-commerce nu are ritmul aşteptat

Autor: Roxana Rosu 19.06.2015
Primele două trimestre ale anului au adus o creştere de două cifre a afacerilor, dar nu am ajuns la nivelul propus, zona de e-commerce având o evoluţie mai slabă decât estimările iniţiale, a spus la ZF Live Lucian Aldescu, CEO al firmei de curierat DPD.
 
„Martie a adus o creştere frumoasă, dar acum s-a temperat. Ambele trimestre au fost bune pentru noi, cu creşteri de două cifre, dar nu am atins cât am vrut. Ne-am propus un plus de peste 20% pe acest an.“
 
DPD a încheiat anul trecut cu afaceri de 16,5 mil. euro, în urcare cu 14-15%, şi mizează în acest an pe 20 mil. euro.
 
„Toate segmentele de produse cresc. Şi start-up-urile preluate de noi anul trecut sunt pe creştere. Principalii trei clienţi ai DPD sunt Emag, TopShop şi Romtelecom.“