Zona de publicitate pe smartphone-uri are un potenţial „imens“ de creştere
Piaţa de publicitate online, unde sunt incluse şi smartphone-urile, are o valoare extrem de redusă în România, numai 51 de milioane de euro dintre care mai mult de jumătate din bani sunt luaţi de Google şi Facebook.
Pe o piaţă de publicitate digitală în creştere alertă, zona de advertising pe smartphone-uri va deveni în următorii ani cea mai mare miză pentru jucătorii din această industrie datorită numărului tot mai mare de utilizatori ai telefoanelor inteligente şi extinderii reţelei 4G, consideră Jeremy Hine, preşedintele grupului Lowe pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).
„Zona de advertising pe smartphone-uri are un potenţial imens de creştere. Datorită creşterii numărului de smartphone-uri, extinderii reţelei 4G şi portabilităţii, faptului că poţi lua oriunde cu tine telefonul, mai multe resurse vor merge către zona de mobil, atât în ceea ce priveşte optimizarea site-urilor, cât şi investiţiile cumpărătorilor de reclamă“, a spus Hine într-un interviu pentru ZF.
În prezent, piaţa de publicitate pe dispozitive mobile este inclusă în publicitatea online, un sector care anul trecut a reprezentat 16% din industria de publicitate din România, cu o valoare de 51 milioane euro, potrivit datelor agenţiei Initiative Media, parte a grupului Lowe.