Grecii care deţin restaurantul Osho vor să ducă burgerul Oro Toro în marile oraşe prin francize

Autor: Roxana Petrescu 27.06.2015
Familia Malideros, care la finalul lui 2013 a preluat businessul Osho de la antreprenorul Florin Rădulescu, vrea să ducă burgerii de vită şi în afara Bucureştiului prin intermediul unui sistem de francize şi spune că vrea să mai deschidă anul acesta două locaţii proprii, de tip fast-food, în Bucureşti, una stradală şi una în cadrul unui mall.
 
Familia Malideros a construit în ulti­mii 22 de ani mai multe businessuri în România, printre care lanţul de supermarketuri Mega Image vândut către belgienii de la Delhaize şi pro­ducătorul de lactate Brenac aflat acum în faliment.
 
La momentul preluării, businessul Osho era format din restaurantele Osho Steak şi Osho Fish, ultimul fiind rebrandurit, dar ulterior închis în vara anului trecut.
 
„Tot la jumătatea anului 2014 am decis să preluăm spaţiul de lângă Osho Steak, ceea ce practic a dus la o dublare a capacităţii restaurantului. Acum avem 247 de locuri şi suntem, potrivit informaţiilor noastre, cel mai mare steak house din România. Dublarea capacităţii s-a realizat după o investiţie de 70.000 de euro, bani care au venit din fondurile noastre“, spune Giorgos Malideros, proprietar al Osho.