Cel mai bine vândut produs al Antibiotice a câştigat 3 mil. lei în 2014

Autor: Ioana David 23.06.2015

Cefort, cel mai bine vândut produs din portofoliul producătorului de medicamente Antibiotice Iaşi, un business controlat de Ministerul Sănătăţii, a înregistrat anul trecut vânzări de peste 20 mil. lei, adică 6,7% din cifra de afaceri a companiei.

Din punct de vedere valoric, Cefort, antibiotic care concurează cu produse din portofoliul Ranbaxy (Oframax) sau Roche (Rocephin), a crescut cu aproape 3 mil. lei, fiind cel mai puternic avans consemnat de un medicament al fabricii ieşene. Din punctul de vedere al volumului, Cefort a avut o creştere de 1,3 milioane de unităţi. „Evoluţia as­cendentă a medi­camentului Cefort 1g a fost rezultatul exclusiv al creşterii vân­zărilor pe segmentul spitale, în condiţiile în care pe segmentul far­maciilor de retail vânzările au stagnat“, se arată în raportul anual al Antibiotice.

Antibiotice Iaşi a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 320 mil. lei, comparativ cu 318 mil. lei în 2013, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe. La nivelul topului celor mai mari companii din piaţa de generice, Antibiotice s-a aflat pe locul 16 (din cele 298 de generice câte activează în România), mai arată raportul anual.