Un nou brand de modă pleacă: britanicii de la New Look trag obloanele după patru ani

Autor: Cristina Rosca 26.06.2015
Brandul britanic New Look, adus pe piaţa locală în sistem de franciză, a decis să iasă din România la circa patru ani de la deschiderea primului magazin. Brandul a fost adus pe piaţa locală de grecii de la Fourlis care deţin şi retailerul de echipamente sportive Intersport. Aceştia au pierdut însă licenţa primită de la compania-mamă din cauza rezultatelor slabe, potrivit surselor din piaţă. Mai mult, pentru moment nu există planuri ca brandul să revină în România, fie direct, fie adus de un alt francizat.
 
Sub brandul New Look au fost deschise în România şapte magazine, din care două în Capitală şi câte unul în Cluj, Oradea, Constanţa, Craiova şi Iaşi. Până în prezent au fost deja închise patru unităţi, alte trei urmând a trage obloanele până la finalul acestei luni. În prezent mai sunt funcţionale cele două unităţi din Capitală  AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City şi cea din Palas Iaşi.