Şeful Intersport: În România comerţul stradal înseamnă case de pariuri, bănci şi farmacii

Autor: Cristina Roşca 29.06.2015
Retailerul Intersport, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de echipamente sportive, are în România 28 de magazine din care unul singur stradal, în zona Unirii.

Compania mai negociază pentru acest an două deschideri, însă amândouă vor fi tot în centre comerciale.

„Încă nu confirmă stradalul în România pentru activitatea noastră. Pe stradă în România nu găseşti decât farmacii, bănci şi case de pariuri sportive. Cu o astfel de ofer­tă, clienţii nu au cum să aleagă stradalul ca destinaţie de cumpărături. Poate că centrul vechi se va dezvolta în timp, însă momentan shoppingul în România se face la mall. Mallul este deja o destinaţie de shopping în sine“, spune An­toniu Niţuleasa (38 de ani), executivul român care conduce din poziţia de director general businessul Intersport în România.

Cele mai bune magazine ale Intersport sunt cele din Băneasa şi AFI, iar cel din Mega Mall, deschis acum circa o lună, are potenţial să ajungă pe locul trei. Din provincie Antoniu Niţuleasa amiteşte unităţile din Cluj, Constanţa, Timişoara şi Braşov. „Continuăm însă expansiunea. În acest an ne uităm către Timişoara şi Deva.“

Afacerile retailerului de echipamente sportive Inter­sport au avansat în acest an cu 15% susţinute atât de revenirea consumului, cât şi de măsuri interne adoptate de com­panie. Anul trecut compania a obţinut o cifră de afaceri de peste 110 mil. lei.